Home sweet home - Reisverslag uit Bergambacht, Nederland van Vera Achthoven - WaarBenJij.nu Home sweet home - Reisverslag uit Bergambacht, Nederland van Vera Achthoven - WaarBenJij.nu

Home sweet home

Blijf op de hoogte en volg Vera

18 Juni 2014 | Nederland, Bergambacht

Ik ben weer thuis! De vlucht terug was erg lang en ook een beetje om. We hadden eerst een binnenlandse vlucht van een kwartier van Lilongwe naar Blantyre om te tanken (!?) Toen naar Ethiopië, Saudi- Arabië, Frankfurt en uiteindelijk gelukkig naar Amsterdam. Op Schiphol kregen we een warm onthaal en zoals we hadden afgesproken: Een perenijsje!

Ik zit nog steeds te wachten op een cultuurshock, iedereen zegt dat je daar vaak last van hebt als je weer terug bent. Ik moet zeggen dat het me nog alles meevalt. Wat ik wel raar vond is dat we hier weer aan de rechterkant van de weg rijden (ik was net een beetje gewend aan het verkeer) Wat ook gek was, was dat het nog licht is om 9 uur. In Malawi was het om 6 uur al pikdonker.Toen we dinsdag weer op school kwamen had ik het gevoel alsof we helemaal niet weg waren geweest, alles is nog precies hetzelfde. Het was wel leuk om alle verhalen van alle klasgenootjes te horen.

In 2,5 maand hebben we 1200 foto's gemaakt, dus die moet ik nog even gaan uitzoeken. Volgende week hebben we onze eindpresentatie en de 29e ga ik alweer naar Kenia!

  • 19 Juni 2014 - 11:17

    Anneke :

    Hoi Vera,
    Goed om te lezen hoe je bent thuisgekomen! Wanneer is je eindpresentatie?
    Enneh... succes met de voorbereidingen voor Kenia.

    tot horens, groet!
    Anneke Reintjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bergambacht

Vera

-

Actief sinds 25 Maart 2014
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 4952

Voorgaande reizen:

25 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

29 Juni 2014 - 21 Juli 2014

Ontwikkelingshulp in Kenia

03 April 2014 - 16 Juni 2014

Stage in Malawi

Landen bezocht: