Malawi 2014 - Reisverslag uit Bergambacht, Nederland van Vera Achthoven - WaarBenJij.nu Malawi 2014 - Reisverslag uit Bergambacht, Nederland van Vera Achthoven - WaarBenJij.nu

Malawi 2014

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera

03 April 2014 | Nederland, Bergambacht

Eindelijk is het zover, vanmiddag vliegen we naar Malawi. Na vele to-do-lijstjes en inpaklijsten verder zit mijn backpack eindelijk dicht en vol, resultaat: 13 kilo. Omdat er in Frankfurt een staking is vliegen we nu over Stockholm naar Ethiopië en vanuit daar naar Malawi. Morgenmiddag komen we Lilongwe aan, daar hebben we een hostel geboekt. Zaterdag komen we aan bij het St. Luke’s Hospital en ons huisje. Gisteren heb ik nog erg veel berichtjes, belletjes en knuffels gekregen van allemaal lieve mensen, dankjewel!
Nu gaat ons avontuur pas echt beginnen, tot over 10 weken!
Liefs, Vera

• 03 April 2014 - 10:04

Anne Willers:

Aaah veel plezier vera!

• 03 April 2014 - 10:08

Ellen Vermaat:

Een hele goede reis gewenst en een fijne tijd in Malawi!
    Leuk dat we af en toe iets over je belevenissen kunnen lezen.

• 03 April 2014 - 12:23

Anneke Reintjes:

Hoi Vera,
    Heel veel succes en plezier bij het uitvoeren van al je plannen!
    Groetjes, Anneke

• 03 April 2014 - 12:52

Rob, Lia, Dtyon En Jur:

Vera,
    Heel veel plezier en succes! En geniet er vooral van.
    Groetjes Lia, Rob, Dyon en Jur

• 03 April 2014 - 14:08

Mariska:

Onwjjs veel plezier en succes. Geniet van deze mooie reis!!!
    Groetjes maris x

• 03 April 2014 - 20:51

Sigrid:

Heel veel plezier! En alles doen wat je graag wilde;) geniet ervan!

• 04 April 2014 - 21:39

Joke Roest:

Je eerste dag zit erop. Morgen kom je op de plaats van bestemming. Spannend hoor. Veel plezier

• 04 April 2014 - 23:04

Marius:

Hey Vera!
    Spannend hoor zo'n onderneming. Als het goed is ben je vandaag op plaats van bestemming... op WhatsApp ben je nog niet gezien... ik hoop maar (vooral voor jou) dat je bereik hebt daar. Geniet ervan, en ga niet te veel de dagen aftellen. Go with the flow noemen ze dat geloof ik.

Groetjes ook van Linde en Hester!
    Marius

• 09 April 2014 - 15:58

Tante Jeanne:

Vera heel veel succes in Malawi.
    Ik hoop dat je er veel leert en okk de tijd hebt om het mooie land te zien. Als je in het zuiden werkt dan zit je dicht bij het hospitaal inChalo, daar hebben medische missiezusters gewerkt,evenals in Blantyre,Lilongwe en
    in Phalombe.

Geniet en tot een volgend verslag, hartelijke groet, Tante Jeanne